Lp. | Rok ak. wejścia planu: 2015/2016 Data aktualizacji: 20-07-2015 | Suma godz. | ECTS | Kod kierunku: 16.1 | semestry | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
I | II | III | IV | V | VI | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
w | ć | l | p | s | w | ć | l | p | s | E | w | ć | l | p | s | E | w | ć | l | p | s | E | w | ć | l | p | s | E | w | ć | l | p | s | E | w | ć | l | p | s | E | ||||
A | Przedmioty ogólne | 30 | 2 | 30 | 30 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 | Technologia informacyjna | 30 | 2 | 30 | 30 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
B | Przedmioty podstawowe | 525 | 43 | 210 | 150 | 165 | 60 | 30 | 45 | 10 | 45 | 45 | 30 | 12 | 75 | 45 | 60 | 13 | 15 | 30 | 4 | 15 | 30 | 4 | ||||||||||||||||||||
1 | Anatomia | 60 | 6 | 30 | 30 | 15 | 15 | 2 | 15 | 15 | 4E | |||||||||||||||||||||||||||||||||
1 | Pomoc psychologiczno pedagogiczna w szkole | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 | Anatomia Funkcjonalna | 15 | 1 | 15 | 15 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Antropologia | 45 | 4 | 15 | 30 | 15 | 30 | 4E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | Biochemia | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 | Biologia człowieka | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 | Fizjologia | 90 | 7 | 30 | 60 | 15 | 30 | 3 | 15 | 30 | 4E | |||||||||||||||||||||||||||||||||
6 | Pedagogika | 75 | 6 | 30 | 45 | 15 | 15 | 2 | 15 | 30 | 4E | |||||||||||||||||||||||||||||||||
7 | Psychologia | 90 | 7 | 45 | 45 | 15 | 15 | 3 | 30 | 30 | 4E | |||||||||||||||||||||||||||||||||
8 | Teoria wychowania fizycznego | 60 | 5 | 15 | 45 | 15 | 1 | 15 | 30 | 4E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
C | Przedmioty kierunkowe | 1269 | 91 | 143 | 991 | 90 | 45 | 15 | 195 | 14 | 15 | 150 | 30 | 13 | 30 | 165 | 15 | 14 | 23 | 190 | 15 | 15 | 30 | 201 | 30 | 15 | 16 | 30 | 90 | 30 | 19 | |||||||||||||
1 | Antropomotoryka | 45 | 3 | 15 | 30 | 15 | 30 | 3E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 | Seminarium dyplomowe | 45 | 7 | 45 | 15 | 1 | 30 | 6E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Przedmiot do wyboru | 60 | 5 | 60 | 30 | 2 | 30 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Biomechanika | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2a | Teoria i metodyka gimnastyki | 90 | 7 | 90 | 30 | 2 | 30 | 2 | 15 | 1 | 15 | 2E | ||||||||||||||||||||||||||||||||
4 | Edukacja zdrowotna | 30 | 4 | 15 | 15 | 15 | 15 | 4E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 | Emisja głosu | 30 | 2 | 30 | 30 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 | Historia kultury fizycznej | 45 | 3 | 15 | 30 | 15 | 30 | 3E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 | Łyżwiarstwo | 30 | 1 | 30 | 30 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11 | Metodyka wychowania fizycznego | 90 | 6 | 15 | 75 | 30 | 2 | 15 | 1 | 15 | 1 | 30 | 2E | |||||||||||||||||||||||||||||||
12 | Obóz letni | 66 | 2 | 66 | 66 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 | Oganizacja i prawo w oświacie | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14 | Pierwsza pomoc przedmedyczna | 15 | 1 | 15 | 15 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
21 | Rytmika i taniec | 60 | 4 | 60 | 30 | 2 | 30 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22 | Tenis | 15 | 1 | 15 | 15 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
24 | Teoria i metodyka koszykówki | 60 | 4 | 60 | 30 | 2 | 30 | 2E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25 | Teoria i metodyka lekkiej atletyki | 90 | 6 | 90 | 30 | 2 | 30 | 2 | 30 | 2E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
26 | Obóz zimowy | 78 | 3 | 8 | 70 | 8 | 70 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
27 | Teoria i metodyka piłki ręcznej | 60 | 4 | 60 | 30 | 2 | 30 | 2E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
28 | Teoria i metodyka piłki siatkowej | 60 | 5 | 60 | 30 | 2 | 30 | 3E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29 | Teoria i metodyka pływania i ratownictwa wodnego | 60 | 4 | 60 | 15 | 1 | 15 | 1 | 15 | 1 | 15 | 1E | ||||||||||||||||||||||||||||||||
30 | Teoria i metodyka sportów walki | 45 | 4 | 45 | 30 | 2 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
31 | Teoria sportu dzieci i młodzieży | 45 | 4 | 15 | 30 | 15 | 30 | 4E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
33 | Turystyka i rekreacja | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
34 | Zabawy i gry ruchowe | 30 | 2 | 30 | 30 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
36 | Żywienie człowieka | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
D | Przedmioty specjalistyczne | 270 | 20 | 75 | 75 | 120 | 15 | 30 | 2 | 15 | 30 | 45 | 8 | 45 | 45 | 6 | 45 | 4 | ||||||||||||||||||||||||||
1 | Dietetyka i suplementacja | 15 | 1 | 15 | 15 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Elementy fizykoterapii | 15 | 1 | 15 | 15 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | Fizjologia pracy i wypoczynka | 15 | 1 | 15 | 15 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 | Korekcja wad podstawy | 30 | 1 | 15 | 15 | 15 | 15 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 | Masaż klasyczny | 45 | 2 | 15 | 30 | 15 | 30 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 | Masaż sportowy i relaksacyjny z refleksoterapią | 30 | 2 | 30 | 30 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 | Odnowa psychiczna | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 | Podstawy odnowy biologicznej w treningu sportowym | 30 | 2 | 30 | 30 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 | Podstawy teoretyczne i aspekty medyczne odnowy biologicznej | 30 | 4 | 15 | 15 | 15 | 15 | 4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 | Programowanie odnowy psychomatycznej w treningu (seminarium) | 15 | 2 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11 | Wspomaganie restytucji powysiłkowej | 15 | 1 | 15 | 15 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
E | Przedmioty do wyboru | 180 | 14 | 30 | 150 | 15 | 45 | 4 | 15 | 30 | 5 | 15 | 1 | 30 | 2 | 30 | 2 | |||||||||||||||||||||||||||
1 | Język obcy (do wyboru 1 z 4) | 120 | 9 | 120 | 30 | 2 | 15 | 2 | 15 | 1 | 30 | 2 | 30 | 2E | ||||||||||||||||||||||||||||||
1 | Przedmiot do wyboru - semestr 2 (1 z 2) | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | Przedmiot do wyboru - semestr 1 (1 z 2) | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
F | Praktyki | 275 | 10 | 275 | 30 | 1 | 135 | 6 | 110 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 | Praktyka nauczycielska w szkole podstawowej | 90 | 4 | 90 | 90 | 4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 | Praktyka asystecka - odnowa biologiczna | 15 | 1 | 15 | 15 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 | Praktyka - odnowa biologiczna - praca ze sportowcem | 30 | 2 | 30 | 30 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15 | Praktyka asystencka w szkole podstawowej | 30 | 1 | 30 | 30 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 | Praktyka kolonijna (10 dni) | 80 | 1 | 80 | 80 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20 | Praktyka psychologiczno-pedagogiczna | 30 | 1 | 30 | 30 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Razem | 2549 | 180 | 458 | 1396 | 375 | 275 | 45 | 90 | 300 | 45 | 30 | 75 | 225 | 60 | 30 | 120 | 225 | 105 | 30 | 53 | 250 | 90 | 30 | 30 | 75 | 276 | 30 | 135 | 15 | 30 | 45 | 120 | 45 | 110 | 30 | 30 | ||||||||
2549 | 435 | 360 | 450 | 423 | 531 | 350 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egzaminy | 21 | 2 | 2 | 5 | 4 | 4 | 4 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Litera "E" przy liczbie punktów ECTS wskazuje egzamin z danego przedmiotu. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Legenda: w - wykład, ć - ćwiczenia, l - zajęcia laboratoryjne, p - zajęcia praktyczne, s - seminarium dyplomowe. |
Przedmiot do wyboru - semestr 2 (1 z 2) |
|
---|---|
A1a | Filozofia |
A1b | Socjologia |
Język obcy (do wyboru 1 z 4) |
|
A1a | Język angielski |
A1b | Język francuski |
A1c | Język niemiecki |
A1d | Język rosyjski |
Przedmiot do wyboru |
|
C2a | Gimnastyka artystyczna - kobiety |
C2b | Teoria i metodyka piłki nożnej - mężczyźni |
C2c | Teoria i metodyka piłki nożnej - kobiety |
Przedmiot do wyboru - semestr 1 (1 z 2) |
|
A3a | Komunikacja społeczna |
A3b | Propedeutyka logiki |